Pentik mukana Elinkeinoelämän keskusliiton Hyvä yritys -kampanjassa

Pentik mukana Elinkeinoelämän keskusliiton Hyvä yritys -kampanjassa

Tiedote 3.11.2022

Yritysmyönteisempi Suomi on elinehto suomalaisille, yrityksille ja hyvinvointiyhteiskunnalle. Pärjätäkseen tulevaisuudessa Suomi tarvitsee elinvoimaisia yrityksiä, jotka tarjoavat töitä ympäri maata, maksavat palkkoja ja veroja sekä innovoivat kestävämpää tulevaisuutta. Elinkeinoelämän keskusliiton Hyvä yritys -kampanjan tavoitteena on kasvattaa suomalaisten yritysmyönteisyyttä. Pentik liittyy merkittävien yritysten rinnalle osaksi EK:n kampanjaa.

Hyvä yritys -kampanja kertoo suomalaisista yrityksistä, jotka tekevät töitä meidän jokaisen hyvinvoinnin eteen. Teema on monimutkainen, joten aihetta halutaan käsitellä tunnistettavalla ja rakastettavalla tavalla. Kampanjaan kutsuttiin mukaan Suomen rakastetuimpia brändejä, joilla on oma tunnistettava ääni ja alan parhaimmat mainoskonseptit.

Hyvä yritys -kampanjaan luotiin viimeisen päälle laadukkaat uudistoteutukset ikonisista, suomalaisten mieliin jääneistä mainoksista. Pentikin kohdalla se tarkoitti osallistumista ikonisen Pauligin Kädentaitajat -mainossarjan uudelleenversiointiin, päätähtenään posiolainen muotoilun instituutio Anu Pentik.

Alkuperäisestä poiketen, uudet versiot eivät kuitenkaan kerro tuotteista tai palveluista, vaan hyvien yritysten vaikutuksesta yhteiskuntaamme. Filmin voitte bongata TV:stä marras-joulukuun 2022 aikana.

Hyvä yritys -kampanja on saanut puolestapuhujikseen myös muita merkittäviä suomalaisia yrityksiä. Pentikin ja Pauligin lisäksi kampanjan kirittäjäksi ryhtyivät Elisa, Fazer, Finnair, F-Secure, Hartwall, Neste, Saarioinen ja Tokmanni. Lisäksi yli 160 yritystä kertoo osoitteessa www.hyvayritys.ek.fi, mikä tekee niistä Hyviä Yrityksiä.